Hogyan teheti jövedelmezőbbé vállalkozását az illatmarketing?

Tudta, hogy az illatmarketing az egyik legkönnyebb módja annak, hogy igazán egyedivé és maradandóvá tegye vállalkozását az ügyfelei számára?

Mentalevelek

20%

-kal elégedettebb ügyfelek

11%

-kal magasabb bolti értékesítés

A kiváló ügyfélélmény mellett nem elhanyagolható persze az sem, hogy cége bevételét is hatásosan képes emelni ezzel az innovatív eszközzel. Az illatmarketing nem más, mint aminek hangzik: különböző, kellemes illatokkal segít a termékek sikeresebb értékesítésében.

Kutatásokkal is kimutatták, hogy a megfelelő illat használatával az értékesítés növelhető.

Miért olyan hatékony ez az új marketing eszköz?

Pipa

Mert nem tolakodó, mint a vizuális marketing eszközök, hanem kellemes élményt nyújt leendő vásárlóinak.

Pipa

Mert az illat az egyik legősibb kommunikációs képességünkre hat, a szaglásra!

Pipa

Mert az illatra hosszabb ideig emlékezünk, mint bármely más reklámra, ami hatással volt ránk.

Macaron Macaron Macaron

Minden interakció számít

A legjobban teljesítő vállalkozások ma azok, amelyek minden interakciót felhasználnak hiteleségük és értékük bizonyítására. Az illatmarketing megkönnyíti a lehetőségek maximalizálását.
Keressen minket, és segítünk megtalálni cége számára a tökéletes illatot!

Megtaláljuk a tökéletes illatokat cége számára!

4 lépésben segítunk választani

01
Esztétika

Esztétika és megjelenés

Megvizsgáljuk, hogy márkája milyen hangulatot, stílust, és színeket közvetít vásárlói felé.

02
Megismerés

Ideális vásárló megismerése

Feltérképezzük, ki az ideális vásárlója, és a legfontosabb: milyen érzéseket szeretnénk kiváltani belőlük. Ezek ismerete segít minket a megfelelő illat meghatározásához, mely hozzájárul értékesítési céljai eléréséhez.

03
Helyszín

Helyszín és dekoráció elemzése

A megfelelő illat kiválasztásában fontos szerepe van a konkrét helyszínnek és az ott használt dekorációnak. Az illat teszi majd tökéletessé az élményt és teljessé a hangulatot.

04
Célok

A fő célok meghatározása

Áttekintjük a meghatározott célokat, a márka fő ígéretét és beépítjük ezeket a kiválasztott illatokba. Így segítik majd az illatok a vásárlókat a legfontosabb célok elérésében, hiszen ösztönösen sugallják majd a márka küldetését.

Az illatmarketing előnyei

01

Ügyfelei érzelmileg kötődnek márkájához

02

A vásárlói élmény javul

03

Hosszantartó emlékeket generál vásárlóiban

04

Megnő a vásárlás gyakorisága

05

Megkülönbözteti cégét a versenytársaitól

Ismerje meg illatosító rendszereinket!

Bízza A ScentAir illatosító rendszereire, hogy a vállalkozása egyéniségét tükröző aroma a megfelelő intenzitással, és egyenletes eloszlással a kijelölt helyiségben mindenki számára érezhető legyen.
Illatosító rendszerek