Tudta, hogy az illatmarketing az egyik legkönnyebb módja annak, hogy igazán egyedivé és maradandóvá tegye vállalkozását az ügyfelei számára?
20%
-kal elégedettebb ügyfelek
11%
-kal magasabb bolti értékesítés
A kiváló ügyfélélmény mellett nem elhanyagolható persze az sem, hogy cége bevételét is hatásosan képes emelni ezzel az innovatív eszközzel. Az illatmarketing nem más, mint aminek hangzik: különböző, kellemes illatokkal segít a termékek sikeresebb értékesítésében.
Kutatásokkal is kimutatták, hogy a megfelelő illat használatával az értékesítés növelhető.
Mert nem tolakodó, mint a vizuális marketing eszközök, hanem kellemes élményt nyújt leendő vásárlóinak.
Mert az illat az egyik legősibb kommunikációs képességünkre hat, a szaglásra!
Mert az illatra hosszabb ideig emlékezünk, mint bármely más reklámra, ami hatással volt ránk.
4 lépésben segítunk választani
Esztétika és megjelenés
Megvizsgáljuk, hogy márkája milyen hangulatot, stílust, és színeket közvetít vásárlói felé.
Ideális vásárló megismerése
Feltérképezzük, ki az ideális vásárlója, és a legfontosabb: milyen érzéseket szeretnénk kiváltani belőlük. Ezek ismerete segít minket a megfelelő illat meghatározásához, mely hozzájárul értékesítési céljai eléréséhez.
Helyszín és dekoráció elemzése
A megfelelő illat kiválasztásában fontos szerepe van a konkrét helyszínnek és az ott használt dekorációnak. Az illat teszi majd tökéletessé az élményt és teljessé a hangulatot.
A fő célok meghatározása
Áttekintjük a meghatározott célokat, a márka fő ígéretét és beépítjük ezeket a kiválasztott illatokba. Így segítik majd az illatok a vásárlókat a legfontosabb célok elérésében, hiszen ösztönösen sugallják majd a márka küldetését.
Ügyfelei érzelmileg kötődnek márkájához
A vásárlói élmény javul
Hosszantartó emlékeket generál vásárlóiban
Megnő a vásárlás gyakorisága
Megkülönbözteti cégét a versenytársaitól